6 Δεκ 2011

Χριστούγεννα x3

δέντρο για τρείς...
Αυτό που πριν ένα χρόνο ήταν απλά φαντασία σήμερα έγινε πραγματικότητα. Στολίσαμε το δέντρο μας και για πρώτη φορά...ήμασταν 3!
Βέβαια tobebakimou δεν πολυκατάλαβε τί έκανε ο μπαμπάς, έβλεπε με απορία, ήθελε να τα πιάσει όλα (φυσικά...) και αφού είδε ότι δεν του έδινα τίποτα, είπε να ρίξει έναν χαλαρωτικό υπνάκο στην αγκαλιά της μαμάς! Όταν ξύπνησε, είχα ήδη σβήσει όλα τα φώτα και μόνο τα λαμπάκια του δέντρου χαλούσαν το σκοτάδι. Για λίγα δευτερόλεπτα είχε μια έκπληξη στο βλέμμα...
Προσπαθούσε να καταλάβει τί είναι αυτά τα περίεργα πράγματα που αναβοσβήνουν και το βλέμμα του δεν έφευγε απο εκεί. Όταν αυτά άρχισαν το παιχνίδι τους, ένα χαμόγελο ενθουσιασμού εμφανίστηκε στο προσωπάκι του κι εγώ έλιωσα. "Είμαι μπαμπάς του" σκέφτηκα "και αυτό είναι το Χριστουγεννιάτικο μας δέντρο". Η σκέψη ότι είμαι μπαμπάς αυτού του μπόμπιρα ακόμα με συγκινεί και μάλλον αυτό δεν θ'αλλάξει ποτέ.

Θα μπορούσα να το στολίζω κάθε μέρα αυτό το δέντρο, κι όλα τα δέντρα του κόσμου, μόνο για να ξαναδώ τα ματάκια του να γυαλίζουν έτσι.

Είναι μικρούλης ακόμα και δεν καταλαβαίνει γιατί γίνονται όλα αυτά, αλλά σίγουρα το διασκεδάζει!

Είναι τα πρώτα μας Χριστούγεννα.
Εγώ, το κορίτσι μου και tobebakimou.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου